RSS

2016 – мій переломний рік продуктивності

20 Січ

Нарешті всі мої фрагментарні спроби, потуги та зусилля сформували пазл та увійшли у систематичний потік(workflow). Шкода звісно що тільки під кінець року, але всеодно я дуже тішуся. Отож, у 2016 я був продуктивніший, ніж 92% користувачів таскменеджера todoist! А значить у 2017 буду ще трошки менш бідним ніж у 2016.зп-багатший.jpg

Прогнозую собі, що за 2017 мені вдасться зробити більше 3000 завдань. Тобто мінімум в 3 рази більше ніж у 216. Зростання просто мусить бути більше ніж 300%. Це ж бляха на ВВП Китаю. Втім, звісно важливіша фундаментальна суть, а не губитися в операційних завданнях.

Отож трохи цифр про мій 2016

Всього1084.jpg

всер.jpg

грудень.jpg

четверги.jpg

6гру.jpg

пікові години.jpg

 

Залишити відповідь

 
