RSS

Досвід співпраці з МІЙ ДОВІДНИК

19 Бер

довідник.png

Якось подзвонили, представились представниками з МІЙ ДОВІДНИК і запропонували співпрацю(апгрейднути сторінку хостелу до PRO-фотки розмістити, розлогий опис, ще банери можна).

Налаштований я був мега-скептичний, але вирішив вкотре дати світу шанс приємно здивувати. Адже горизонт відкривається по мірі того, як ми йдемо у невідоме. Іноді так трапляється що якісь звичайні речі відкривають значні перспективи. Тож підписав угоду бла-бла-бла. Пройшов місяць моя проапгрейджена сторінка отримала 11 переглядів. 11 ПЕРЕГЛЯДІВ, КАРЛ!!! Неймовірний трафік за 90 грн. (алюзія: Штани за 40 гривень!!!)

Звісно, є сфери в яких Мій Довідник формує непоганий трафік(садочки, заклади похавати тощо). Але для дуже багатьох сфер – це беззмістовна штука з точки зору комерції.

Тому будьте уважні при купівлі різних там пакетних пропозицій. Адже кожну гривню можна ковертувати в кілька хвилин, які ви витратили аби її заробити. Кожна витрачена гривня наближає вас до старості.

Цікаві факти:

  1. Цей пост буде мати більше переглядів і принесе Моєму Довіднику більше переходів, аніж їхня сторінка про мій хостел.

А на які безтолкові речі витрачали Ви у свій час?

 

Залишити відповідь

 
