RSS

День осіннього книгоскупу | традиція

26 Жов

  книгосссскуп Офіційно оголошую власну євреїзацію! Як відомо, із пожежі євреї першими рятують книги. Тож тепер і я вирішив, в рамках мавпування позитивного досвіду, започаткувати добру традицію – ДЕНЬ КНИГОСКУПУ. влаштовувати собі восени, взимку та навесні(тобто 3-чі на рік) День сезонного Книгоскупу. Cуть полягає в тому, що заходиш в книгарню, перелопачуєш більшість книг – і усі ті які зацікавили і сподобались – купуєш.)

А ще я екстраполював, що якби максима моєї дії ….(ну далі ви знаєте). Тобто якби в Україні популяризувати справді такий День книгоскупу і вдалося б мобілізувати бодай 100 000 людей(кожен 460-ий українець),

то за день купили б > 1 000 000 книг на суму > 50 000 000 грн. Афігенсько було б. Це ніби як за гітлера – стимуляція інфраструктури споживання – купу книжок би стали друкувати, купу книжок купляти, купу – читати!

книгоскуп

Що ж, записуйтесь в коментах в чергу на буккросинг, якщо щось пригледиться 🙂

 

Позначки: , , , , , , ,

9 responses to “День осіннього книгоскупу | традиція

  1. ksenyak

    26.10.2014 at 22:49

    гарна підбірка. залюбки взяла б якось почитати “Як багаті країні збагатіли…” , а мо й Гаську Шиян. Треба ще своє сфотогарфувати, чим можу поділитись

     
    • свиноматка

      26.10.2014 at 23:00

      а де твоя локація Ксеню? Якщо десь в трикутнику Київ-Харків-Франківськ-Львів – то можу якось принагідно закинути.

       
  2. ksenyak

    26.10.2014 at 23:01

    славне місто Кийов)

     
  3. Кармін

    27.10.2014 at 13:10

    Це звісно класно, але як на мене краще вдосконалювати механізми продажу ел.книжок.

     
    • свиноматка

      27.10.2014 at 13:35

      е-книжки звісно круто, але я для себе зрозумів, що мені приємніше і очам і рукам, нюху – читати паперові. І якщо фінанси дозволятимуть – я надаватиму перевагу паперу. Просто дуже вже вагомий для мене момент естетики процесу.

       
  4. ksenyak

    27.10.2014 at 15:58

    а по мені, то ще читання в е-варіанті швидше забувається. ти там навіть не помічаєш, як перегортаєш сторінку, і не маєш часу зробити паузу і задуматись. як для суто поглинання інформації – норм, а як для задоволення і обдумування, то хочеться паперову читати

     
    • свиноматка

      27.10.2014 at 16:32

      так. дуже влучно – суто поглинання швидкостаріючої інформації. Якісь накидки статей з інтернету, підручники і т д. А от щось фундаментальне, чи якісно художнє – хочеться тримати, гортати, підкреслювати.

       
  5. Кармін

    27.10.2014 at 18:31

    Я був вихований на цій паперовій естетиці – нас вчили, що паперові книжки – це цінність. Але цінним є знання, а не носій. Подумайте скільки дерев гинуть за папір.

     
    • свиноматка

      27.10.2014 at 19:14

      я за те щоб садити ще, і рубати ще. Просто щоб кругообіг адекватний.

       

Залишити відповідь

 
