RSS

Вчора вночі пограбували підвал на 13 000 грн

18 Жов

Вчора вночі сталася у мене сталася біда. Виламали двері у підвалі будинку, де живуть батьки і поцупили 2 велосипеди. Отож сумарно у мене за життя уже вкрали 4 велосипеди.  Найгірше, що один із велосипедів – мій найулюбленіший, на якому я вже наїздив кілька тисяч кілометрів. Я його обожнював. Він за цей час встиг стати частиною мене. Зараз таке відчуття, наче померла близька людина.

Гарантую 4000 грн людині, яка допоможе покарати злодія і повернути велосипеди. 

клауд

марін

 
 

Позначки: , , ,

4 responses to “Вчора вночі пограбували підвал на 13 000 грн

  1. Roman Melnyk

    18.10.2014 at 19:48

    а як же сигналізація твоя?

     
    • свиноматка

      18.10.2014 at 19:50

      я її продав 🙂 Ahaha!!! І я заливаюся гомеричним реготом.

       
    • Roman Melnyk

      18.10.2014 at 19:56

      ну ти даєш! ми ж говорили що там без сигналізації стрьомно тримати. оце урок бляха.

       
  2. Roman Melnyk

    18.10.2014 at 19:49

    Reblogged this on Rommelnyk and commented:
    Допоможіть найти крадія! Виламали двері і вкрали два велосипеди!

     

Залишити відповідь

 
