RSS

“50 віддітнків сірого” | відшльопана рецензія

05 Жов

 Якось ішов собі по місту і в книжкових торгашів мені випалив око напис на одній палітурці. ‘Продано більше 40 млн примірників. Перекладено на більш як 45 мов’. І мене це страшенно, ну просто жахно-кріпко роздратувало до неможливості. І я відразу купив ту книжку. ‘Ну мусить же ж в ній бути щось таке….ну таке….ну хоч щось’.

Коротка ДОВІДКА. в книзі містяться відверті сексуальні сцени, що включають елементи такої сексуальної поведінки, як рабство/дисципліна, домінування/підкорення і садизм/мазохізм (БДСМ). Після виходу роман став бестселером в США і Великобританії, а також перевершив за швидкістю продажів попередніх рекордсменів — серію романів про Гаррі Поттера і «Сутінки».

Отож головна героїня цього еротичного роману – 21-річна студентка, досі цнотлива, хлопценепадка(чоловіки її не цікавлять, бо по-перше, у неї загальмований розвиток жіночної чуттєвості, а по-друге, начитавшись британських любовних романів – вона побудувала собі мега-ідеалістичний образ чоловіка і само-собою ніхто з оточення до нього не дотягує.). Далі буду спойлерити.

Отож вона вся така без досвіду взагалі стосунків і спілкування із хлопцями, приїжджає якось до 27-річного self-mademan мільярдера взяти у нього інтерв’ю для студентської газети. І одразу в нього втюхується, падає-розпластується вже при вході в кабінет, шаріється, червоніє на усе тіло і аж всередину, щілиносочиться, вибухає роями метеликів внизу живота.

А він такий весь із себе з шармом, владний, казково багатий, стриманий, симпатичний, накачаний, оооохохо…а його волосся ще не підвисохле із душу…а цей запах дорого гелю для душу, дорогих парфумів, дорогий костюм на ньому сидить так неймовірно влито. В мене самого вже сосочки бубнявіють 🙂
  Персонажі взагалі не промальовані, ніби двовимірні, паперові. Характери взагалі відсутні, про якусь складність або навіть суперечливість, внутрішню боротьбу або конфлікт навіть не йдеться. Усі персонажі мають однакові характери, просто по черзі відчувають певну к-кість емоцій: як правило це збудження, роздратування, ревність, хтивість, радість, сум. Все. Репліки можна міняти, підставляти по черзі кожному персонажу і нічого не зміниться. Ані мова, ані поведінка персонажів не є індивідуальною, особистісною, унікальною тощо.

Окрім основної еротичної БДСМ-сюжетної лінії – більше ліній нема, не кажу вже про сюжетні. Просто ліній нема. Зате еротичні сцени трапляються кожні 2-3 сторінки. Найгірше, що набір слів, прикметників і іменників один і той самий, навіть порівняння і сила емоцій описується тупо одними і тими ж словами. А загальний словниковий запас роману – десь 800-900 слів. Точно не більше. Епітети-прикметники використовуються найшаблонніші, назагальновживаніші, найпобутовіші. Слова настільки нейтральні, що просто уява навіть не вмикається, не відчуваєш взагалі нічого. Ніби стенограму читаєш про інструкцію з експлуатації двійних розеток.

Речення короткі – 4-7 слів. Не більше. Складнопідрядних майже немає. Легкочитабельність в ущерб усьому стилю доведена до абсолюту. Критики також зауважили що словесні кострукції і фрази описів сцен – регулярно повторюються.

Висновок: рекомендується почитати як не варто писати і що не варто читати. І взагалі роман дає чітке усвідомлення що таке галіма література, неякісне чтиво, відсутність стилю, плоскі персонажі.

Оцінка: 2/10. 

_______________________________

  В авторки(Е.Л.Джеймс) є до речі ціла серія книжок 50 відтінків різного(темряви, сірого, свободи….) ну як ото в Донцової. Українською навіть додрукували додатковий наклад 3000 прим. А це означає….

Ключові слова: нашльопана дупа, набубнявілий прутень, дупця вже не щемить, ти мене покараєш,  в його погляді я бачу розплавлений свинець, буду порати тебе навстоячки, обпалює клітор, обпалює губи, обпалює сідниц, всередині все вибухає, трусенята.

SHORTBOOK/вижимка/концентра/конспект роману. Вся суть, манера і стиль в одній сцені:

Крістіан видає низький стогін, що йде звідкись із глибини. Трахнути мене в рот … хм-м. Я згадую, як він вчора засунув мені в рот великий палець і наказав смоктати щосили. Я нахиляюся вперед, поки його очі все ще закриті, обхоплюю член губами і починаю обережно смоктати, проводячи язиком по голівці.
– О-о … Ана … – Очі Крістіана закочує очі, і я починаю смоктати сильніше.
Хм-м … він одночасно м’який і твердий, немов сталь, загорнута в оксамит, і несподівано смачний – солонуватий і гладкий.
– О господи, – стогне Крістіан, знову закриваючи очі.
Опустившись вниз, я заковтують його глибше. Ха! Моя внутрішня богиня тріумфує. Я це зроблю. Я буду займатися сексом з ним ротом. Я проводжу язиком по голівці, і Крістіан знову вигинає стегна. Тепер його очі відкриті, сповнені бажанням, зуби стиснуті. Я відчуваю, як його стегна напружуються піді мною. Він нахиляється, стискає мої косички і починає рухатися по – справжньому.
– О-о … дитинко … як добре …
Я смокчу все сильніше, пестячи язиком голівку його вражаючого члена. Крістіан важко дихає і стогне.
– Як глибоко ти можеш?
Хм-м … Я просуваю член глибше, так що він торкається задньої стінки гортані, а потім знову вперед і починаю обертати язичком навколо головки. Це мій льодяник. Я смокчу все сильніше і сильніше, захоплюючи все глибше і глибше, все швидше і швидше обертаючи язиком. Хм-м … Ніколи не думала, що це так заводить – приносити йому задоволення і дивитися, як він знемагає від пристрасті. Моя внутрішня богиня, чуттєво вигинаючись, танцює сальсу.
– Анастейша, я зараз кінчу тобі в рот. – В переривчастому голосі явно чується застереження. – Якщо ти цього не хочеш, зупинись прямо зараз.
Він знову вигинає стегна, в широко розкритих очах Крістіана настороженість і жадання – він хоче мене. Хоче мій рот … о, боже.
Чорт. Його руки вчепилися в моє волосся. У мене все вийде. Я заковтують член ще глибше і в момент найбільшого довіри оголяю зуби. Це його добиває. Він скрикує і застигає, і я відчуваю, як по горлу стікає тепла, солонувата рідина. Я швидко ковтаю. Бр-р … Не найприємніше відчуття. Але коли я бачу, як Крістіан тане від блаженства, мені вже все одно. Я сідаю навпроти і з задоволеною посмішкою переможця дивлюся на нього.

 

Позначки: , , , , , , , , ,

2 responses to ““50 віддітнків сірого” | відшльопана рецензія

  1. dieblume

    09.10.2014 at 19:26

    беее
    от, рецензії на попсу теж треба писати.
    за це – ріспект (за відсутність дурнуватого снобізму)!

     
    • свиноматка

      09.10.2014 at 22:49

      блю, твій комент як завжди влучно-вдалий 🙂

       

Залишити відповідь

 
