RSS

ПО КУС КАХ

13 Чер

Я переважно дуже відмовлявся від всілякого смаження ковбас або ще чогось – бо дуже не люблю коли одяг відразу просмерджується смажениною. Це жахливо і дуже відштовхує мене у дівчатах.

Будова її тіла виявляється ідеальною для доґґі-пози. У неї вишукана і неймовірно гарна широка дупця, яка просто фантастично контрастує із вузькою талією. Вона невисока і дуже гарно прогинається, тому мені було навіть зручно одночасно тримати її за груденята. Це неймовірно круто. Вигляд її впокореної ззаду, силуети її квіточок, ледь відчутні очерки грудей, талії, лінії тіла у присмерковому світлі ночі. М’яке і пашіюче тіло.

Та й взагалі телефонні дзвінки я не квотую/практикую. Це якось надто інтимно, серйозно, треба з мушлі вилазити, і водночас так симулякризовано і безтолково – мені якось психологічно складно комусь дзвонити чи відповідати на дзвінки.

До мене стукається у важкі дубові потріскані двері мокре від сірого середньовічного дощу слизьке розуміння як приходить хандра і депресуха. Все починається із маленьких деталей, які псують мою облаштованість і комфорт.

Я починаю розуміти, що долати побутові труднощі мені зовсім не цікаво. Це мене розбиває, дуже швидко зношує емоційно. Які завгодно непересічні труднощі – тільки подавайте. Але тільки не рутину, не побут. Це мене вбиває і швидко заганяє патиком у мушлю. Де затишно, завжди серіали, ігри, фільми, книги і можна уникати телефонних дзвінків і нікуди не виходити гуляти.

 

 
1 коментар

Posted by на 13.06.2014 in МЕНЕ-я

 

Позначки: , ,

One response to “ПО КУС КАХ

  1. Gabriella Fabwen

    15.06.2014 at 06:57

    Вибачте, я довго не могла второпати, де у ковбаси дупа, а де груди 😀
    (в процесі виконання 11 пункту)
    Потім виявилося, що назва – переважно завжди – спойлер.

     

Залишити відповідь

 
