RSS

Ляпсус на книгу Булгакова ‘Майстер і Маргарита’

06 Тра

майс   Це не рецензія – їх тони і мегабайти просто усюди. Я хочу своє Фе! сказати. Повторилася історія як із Гаррі Поттером.

Як для школи – твір класний. Вигадливий. Але бляха, після усього побаченого – серіали Надприродне, Всі жінки відьми, Баффі губителька вампірів і т д. Ну в Булгакова просто примітивізм. Твір і персонажі зовсім не глибокі, діалоги простесенькі, проблеми лише заторкнуті без драматизму, без хвилюючих поворотів і кульмінацій. Я просто не розмію чим усі так захоплюються. Як можна взагалі перечитувати цей твір. Він плоский. Реально! Як папір катком розкатаний. Люди, що ви знайшли в тому творі, підкажіть?!

Я вже навіть вікіцитати читав – та вони прості як двері, як уривки із звичайних діалогів у поїздах чи кафешках. Може на 1930-ті це було щось з чимось чи коли він то писав, але не зараз. Він з цим твором взагалі не попадає в теперішні високі стандарти якості, глибини, динаміки, комедійності, вигадливості, містичності.

І ще мене дивують відгуки типу це елітарний твір і не для всіх, що дехто не може сприйняти шарів усіх і т д. Про які шари може йти мова. Дуже мало гіперпосилань. Діалоги і описи дуже однозначні. Та вже стараєшся там щось вишукувати – але дзуськи.

Коротше отримай Булгаков моє ФЕ! Твір не раджу до прочитання. Краще дивіться серіал Надприродне. Він набагато крутіший.

А ну і ще, я читав у перекладі українському дуже класному із правописом 28 року. Дуже елеґантсько. Якби не він – то взагалі.

 

Позначки: , , , ,

9 responses to “Ляпсус на книгу Булгакова ‘Майстер і Маргарита’

  1. velykozhon

    06.05.2014 at 01:30

    Ну, я сприймаю виключно як сатиричний зріз суспільства. І ця сатира прекрасна. А вся дияволіада для художності і бекграунду.

     
    • свиноматка

      06.05.2014 at 08:19

      Але в 12 стільцях Ільфа і Петрова сатира значно розкішніша і влучніша. І глибша.

       
  2. bunyk

    06.05.2014 at 22:19

    Я теж чомусь цей твір не зрозумів. А от “Фатальні яйця” і “Собаче серце” мені дуже сподобались.

    Ну й оповідання про морфій я прочитав після того як подивився “Гаррі Поттера” за його мотивами ( https://en.wikipedia.org/wiki/A_Young_Doctor%27s_Notebook_%28TV_series%29 )

     
  3. cervusolena

    07.05.2014 at 21:30

    Коли я читала перший раз – якось байдуже поставилася до твору. А потім перечитала – і мені сподобалося) Тому не згодна з критикою) Твір дійсно дуже крутий.

     
    • свиноматка

      07.05.2014 at 22:42

      ні, ще раз я би його не перечитував. Хіба мені дуло пістоля в горло запхають.

       
  4. Nazarenko Andrii

    26.05.2014 at 20:15

    Це один з моїх найулюбленіших романів, який я знаю чи не напам’ять, бо перечитую постійно. Це абсолютно і цілком геніальний роман і у ньому прекрасне все. Найбільше подобається лінія Понтія Пилата і Ієшуа. Кожне слово кожного діалогу.

     
  5. jacob

    09.06.2014 at 10:32

    >>>Краще дивіться серіал Надприродне. Він набагато крутіший.
    і ця людина критикує Булгакова

     
    • свиноматка

      09.06.2014 at 10:43

      Ой мамцю, комашка на авторитетище зазіхнула.

       
  6. Ігор Голосай

    18.02.2015 at 22:30

    Спробуй прочитати мовою оригіналу.

     

Залишити відповідь

 
