RSS

Сьогодні запаяв навушники – завтра організовую оргію | DIY

26 Бер

Вперше в житті вдалося самостійно полагодити навушники після котового атентату(він їх повністю перегриз). Не знаю чому я не робив цього раніше. Певно примарна уявна прірва гуманітарія не дозволяла мені взятися за паяльник. Ну і зовсім крихта пізнання у сфері дротів та електрики. Процедура зайняла 15 хв. Проблема була лише з тим, що дротики виявилися просто мікроскопічно тонкі і заголювати їх довелося розкаленим паяльником, – просто спалюючи ізолюцію наосліп.

Вартість навушників була:  100 грн. 

Ех, ця прекрасна українська дійсність. Речі можна лагодити, коли вони ламаються,  а не викидати як в Англії. Відчуття деміургічності та всемогутності зростають як прокачка у героя відеогри. Скіли прокачуються, настрій стає відмінний.

Впевненість зростає. Читайте у другій частині: Від радіотехніка-любителя – до ловеласа і свінгера.навушники

 
 

Позначки: , , , ,

3 responses to “Сьогодні запаяв навушники – завтра організовую оргію | DIY

  1. Karmin

    26.03.2014 at 12:22

    Це чудово вміти таке лагодити. В мене також з’явилась потреба в прокачанні скіллів після “роботи” мого маленького друга-гризуна (щура).

     
    • свиноматка

      26.03.2014 at 12:28

      я мрію завести морську свинку. Гадаю я зроблю це уже цього літа.

       
  2. viktoriyakravets

    28.03.2014 at 21:16

    Бодюсь, але ж ти знаєш, що вони страшенно смердять? І хотіла тебе похвалити – гарна робота…. а то мені згадалось як ти мені ноут перемотував….

     

Залишити відповідь

 
