RSS

Моя статистика споживання фільмів | інфографіка

11 Вер

Я вже більше 3-ох років є користувачем рекомендаційної платформи імхонет. І сьогодні цей сервіс потішив мене докорінним редизайном із обширною деталізованою статистикою щодо споживання культурної продукції: книг, ігор, фільмів і серіалів.

Я розгляну тільки фільми і серіали, бо книги та ігри оцінюю рідко. Спершу фільми:

У підсумку виходить що я дивився фільми 128 днів(якщо по 16 год/день), а серіали – 266 днів. І того – трохи більше року за монітором 🙂

жанри

годинисер в міскраїниоцінки

 

Позначки: , , , ,

Залишити відповідь

 
