RSS

Створив другові непомітно статтю на Вікіпедії :)

23 Лют

Часто для якогось поштовху не вистачає, щоб хтось почав робити те, що ти давно збирався. До чого ніяк не доходили руки. Мені часто потрібні такі поштовхи, тож я вирішив взятися поширювати такі хороші прецеденти 🙂

Дякую, чуваче, за допомогу в краудфорсусорсенні статті Пішохідна Зона. Залишилося уже зовсім небагато.

Ось тобі твоя сторінка на Wikipedia

користувач роммельник

 
 

Позначки: , , , ,

2 responses to “Створив другові непомітно статтю на Вікіпедії :)

  1. Roman Melnyk

    25.02.2013 at 14:19

    ну ти мене і здивував приємно! гарно так описав. фотки вибрав найбільш репрезентативні:) ти мене закріпив у вікіпедії, тому буду намагатися менше ламатися її дописувати. Дякую! тепер можна в сіві ще один пункт додавати!

     
    • свиноматка

      25.02.2013 at 22:55

      ти вже там собі відредагуй – щось забери щось додай. Я просто поштовх зробив.

       

Залишити відповідь

 
