RSS

Мої топ-10 трешевих фільмів

16 Лют

Цей пост я програв об заклад оцьому типу.  У випадку ж моєї перемоги він мав перекласти велетенську статтю із англомовної вікіпедії.

Отож, мої найкращі трешефі фільми. Відразу скажу, що я дуже мало шарю у самому жанрі трешу і к-кість трешевих фільмів, що я передивився є дуже малою, а тому мій список видається мені самому дуже слабеньким і убогим, та все ж:

1)  Cannibal! The Musical, 1996  (студентський фільм майб. творців ПІвденного Парку)

фільм базується на реальній історії групи золотошукачів, яка потрапила під лавину. Один вижив, з’ївши і понадкусювавши решту

2) Суперв’язниця(мультик)  Це варіант що би вийшло, якби Винничук продовжував писати лише у стилі Ги-ги-и, читаючи лише Луркморье і слухаючи Хаммерман Знищує Віруси

3)Живая мертвечина(Braindead) зомбістьоб

4)Happy Tree Friends жорстокість, м’ясиво, кров’якиво, аборти, насилля

5)Sitizen Toxie 4

6)Монті пайтон

7)Bad Taste

8)Жах Чупакабри(Київська фундація незалежного кіно)

9)Помста Едді (UPV)

10) Last summer Zombie town (російський)

 
 

Позначки: , , , , , , , ,

4 responses to “Мої топ-10 трешевих фільмів

  1. trashkreator

    16.02.2013 at 18:23

    дуже скупо

     
  2. trashkreator

    16.02.2013 at 18:30

    це просто збіг, що половина твоїх фільмів збігається з Вікіпедією.http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%A2%D1%80%D1%8D%D1%88

     
    • свиноматка

      16.02.2013 at 18:39

      Що ти маєш на увазі скупо. Не те щоб збіг, просто половина з них – визнані так би мовити культові шедеври у середовищі поціновувачів гротеску, чорного гумору і абсурду. Тому не дивно що вони є у вікіпедії. А якщо заглянеш у англомовну категорія трешу – то там будуть навіть більшість із тих, хто будь-хто із трешевиків дивився.

      Мені просто видається накращим варіантом – давати посилання на вікі, оскільки так найшвидше для читача можна роздуплитися – хоче він дивитися той фільм чи ні.

       
  3. Oleksandr Golovatyi

    17.02.2013 at 18:54

    Monty Python – класика з якої вирос весь сучасний телегумор.

     

Залишити відповідь

 
