RSS

Оргія від співдотику свідомостей | хльорка із Одеси

29 Січ

Це найцікавіша сторінка вконтакті людини, які я зустрічав за все своє життя, ” Вульгарна, до кінчиків сосків “(від часу реєстрації в цій соцмережі). Так бракувало футуризму, сюрреалізму, максималістського експресіонізму, брутальності, гротеску. І ось це все є – і ховається під дивною і трохи тупуватою назвою. Я вже майже дочитую всі її записи на стіні. Натрапив у пабліку Куцики, і відповів на провокаційний комент.

Опиум для Никого

можливо це і не для нікого, але для себе цю подію мушу зафіксувати. Щоб потім згадувати(ефект метелика де)

вконтакт

 

Позначки: , , , , , , , , ,

2 responses to “Оргія від співдотику свідомостей | хльорка із Одеси

  1. Pavlo Osipov

    29.01.2013 at 14:04

    гм… от я особисто знайомий із цією чудовою дівчиною. І скажу, що Ви, пане, не праві. А хочете поливати когось брудом – розберіться із своїм дитинством, всі комплекси звідти.
    з Вашого боку це не етично.

     
    • свиноматка

      29.01.2013 at 22:26

      Павле, ви здається надто швидко пробіглися по дописі. Я теж вважаю, що ця дівчина чудова. А вживаючи ‘поливати брудом’, Ви просто кровоточите мої вуха. Це настільки зашмульганий вираз. У мене повно комплексів, якими я часто навіть самопозиціонуюся. Я мав складне і цікаве дитинство. Усім такого бажаю.

      А щодо неетично – ви зовсім невспак зрозуміли месидж. Це була експресивна дифірамба 🙂

       

Залишити відповідь

 
