RSS

Як полагодити зарядку до ноута | мій перший електро-успіх

27 Січ

Мій габітус розширився відколи я став напів-електриком. Колись, якщо у мене ламалася якась техніка і взагалі щось пов’язане з дротами, то я одразу ж йшов купляти або замовляти собі нову деталь. Тепер же, коли у моєї дівчини перетерлась і відламалась зарядка до ноута – то наявність інструментів породили у моїй голові думку, – а чому б не спробувати полагодити.

image

З 3-ої спроби у мене вийшло, оскільки там зо 3 десятка дротиків, які діляться на 3 категорії. Тож я по різному їх під’єднував, оскільки робив це вперше. Для цього мені знадобились: ізолента, ніж, кусачки, вольтометр і стрейпери для оголення кабелів(хоча якщо без понтів і в домашніх умовах – то достатньо лише ножа та ізоленти).

Тож тепе, якщо у вас порвалися-потерлися якісь кабелі – майте на увазі – що їх можна за 7 хв полагодити, а не викидати гроші на нові 🙂

 

Позначки: , , , , , ,

3 responses to “Як полагодити зарядку до ноута | мій перший електро-успіх

  1. Roman Melnyk

    28.01.2013 at 02:35

    але ц же одна з ознак габітуса українця – вміти все і нічого толком;)

     
    • свиноматка

      28.01.2013 at 02:36

      це ти до чого? що я перестаю бути українцем?

       
    • Roman Melnyk

      28.01.2013 at 03:38

      це я іронізую, що ти в Лондоні не побіг по нову зарядку, а взяв і сам справив. а міг би чимось одним займатися) бо ти універсаліст – і матеріально такому важко вижити в цьому світі. ти це сам розумієш.

       

Залишити відповідь

 
