RSS

Хамерман знищує віруси | гуцульський стімпанк із Сум

19 Січ

суржико-матюкальний постмодерний сюрреалістичний брутальний шоубіз. Цільова аудиторія – російськомовні, україномовні і сябри зверху карти. Дуже успішна нішева стратегія – епатаж, революційнійсть символічна і табуїстична, брутальний культурний шок, глибоке використання ключового світового символізму.куй

Багато є пісень із дуже низькою якістю звучання, але це проблема навичок гри та браку грошей на дорожчу апаратуру, як я собі думаю. Та пісні останніх років, де використовуються аранжування популярних хітів – дуже навіть на високому рівні.

Та все ж, основна цінність у текстах.

Сценічні костюми(44 фотки) – Леді гага нервово общипує брови із Сартром

______

 єбаться хочєтца як волку

Родітєлі мої викладачі моралі
І патаму мнє с дєтцтва єбатца нє давалі
Но я на цю хуйню вобщє не рєагіровав
Я уходил в туалєт і там потроху сублєміровав

Казав шо мєдітірую шо відкривію чакри
А децкоє сазнаніє плоділо сімулякри
І єслі б у мистецтві я не знайшов прізванія
Іщє б в глубоком децтве подох от воздєржанія

Пишу стіхі а хулі толку
мнє всьо равно єбатца хочетца як волку

Я так прівик єбать плоди своїх фантазій
Предмети ексгумацій і жертви автоназій
Шо часто став задумиватца заходя в сортір
Чи звичка ця не подвєдьот мєня под манастирь

Мені вже шила нікрофілку якась мєнтовська клізма
За то шо я єбал холодний труп постмодернізма
Но с етою привичкою в туалєті сімуліровать
Ніякє увлєчєніє не може конкуріровать

Купив віна а хулі толку
Мнє всє равно єбатца хочєтца як волку

”Шо щє вз’єбнуть не знав тому в пєріод крізіса
Я як артист рєшил вз’єбать основи шоу-бізнеса
Інститут продюсерства гастрольную помойку
Всю срану індустрію блядь і базіс і надстройку

Колєктівне бєзсознатєльне мнє отдалось як дєвка
Мегакультурні міфи разом лопнулі як целка
Поки я дрюкав падлу я стоко натворіл
Но плотскоє желаніє не удовлєтворіл

Став поп звєздой а хулі толку
Мнє всьо равно єбатца хочєтца як волку

Я мега-хуй а хулі толку
Мнє всьо равно єбаться хочєтца як волку”

Топ-10 самих мєга пісень:

0. ебатца хочетца як волку

1. Мені набридли підараси (Кругом мене одні гандони,
Я б луччє разгружав вагони,)

2. Пєтушок (в попу арестовали)

3.  Я ніколи не купався із любимим чєловєком…(шоубіз входить сзаді)

4.  Україна це ми ( самогубців не хоронять із нормальними людьми)

5. Луна (музика галіменька, але текст шикарний)

6. Плюнуть чи Ковтать (шалено КРУТИй текст)

7. Прокидаюся серед ночі (тест треба імпровізована заспівати і викласти на ютуб)

8. Підорази

9. Півень – (гарний сюр-текст)

10. Лорд – теж гарний текст

11. Весь мир бардак, все баби бляді

12. Хулиганськая(Кличко) жизнь поиметь в очко і стать боксьором як Клічко

13. Я нє лузєр (не звизді)

14. Нерабочий человек (работай грєшу)

15. 8-класніца

16. Воля і разум(Янукович сука убийца-дракон – убить нахуй-должен бить повержон)

треба під рамштайн записати або щось таке де текст у ритм підходить.

17. Как хорошо уметь читать

18. Рыбий СПИД

19. Ізотоп

20. Помолись за Вову

21/ Жизнь прожечь – не поле перейти

22. половинки!!!

23. Афганістан – шик!!!!!

24. Нести мистецтво людям (давайте будем) !!!! митця пожалуста спаси

25. попуа-нова-гвінея   (гоцульський пєрсик-девочка жесть  стімпанк

26. Старие люди (ручки болять ножки болять)

27. універсальние солдати

28. Мама-влагалище (папа- стакан портвейна)

29. Money небесные

30. Хочеться в Європу

31. Раненое децтво  – !!!!мега крута!!! музика теж

 
 

Позначки: , , , , , , , , , , , , ,

One response to “Хамерман знищує віруси | гуцульський стімпанк із Сум

Залишити відповідь

 
