RSS

Дас іст ідеаль день народження

18 Січ

В дитинстві і підлітковості мене пригнічував традиційний шаблон святкування власного дня народження. І взагалі всіх днів народжень. Проте тоді ані сформулювати, ані щось змінити я був  недоздатний. Весь формат є столоцентричним, а головною подією – їдіння та розмови за столом. Це настільки жорсткі рамки, що нудота просто затікає у всі щілини мого єства.

І аш недавно я побачив як все має бути, і як хочу саме я.

Хочу щоб свято було проектно-центричне. Отож мій ідеальний день народження. Назвемо його:

‘З’їзд україномовних блогерів із елементами вікі-вишколу у формі ферми старт-апів’

Їжа буде присутня і доступна весь час у вигляді непримітного фуршету десь вкутку. Програма святкування має багато пунктів та триває 2-3 дні. Ранок починаємо із водного поло і просто гзіння у басейні. Легкий сніданок фруктами. Далі створюємо 20 нових статей середнього розміру в укрвікіпедію, перекладаючи кожен по абзацу онлайн-краудсорсингом в одній кімнаті. Після цього футбол, фолейбол, настільний теніс, більярд, стрільба з лука. Далі обід. Мозковий штурм, щоб накопичити усі ідеї для гіпотетично можливих і просто цікавих проектів. Опісля ділимося по групах та розробляємо найцікавіші ідеї – розвиваємо їх у проекти. Далі фокус-групи. Вечеря-фуршет різко переростає у бої їжею і дискотеку-паті в басейні із гірляндами і цицьками(приводити із собою).

І вершті після 23:00 – світло прглушується, вмикається стильна пабна музика, народ розсідається по шкіряних диванчиках із віскарями, холодними чаями рівномірно по території і зчинається ВЕЧІР НАСТІЛЬНИХ ІГОР. і вже Мафія переходить у сон.

Зранку підйом по тривозі і починається ще насиченіший день, аніж перший. На цей разі із виїзними експериментами на людях у міському просторі.

ДАЛІ не буде….

 
 

Позначки: , , ,

6 responses to “Дас іст ідеаль день народження

  1. Myslinsky

    19.01.2013 at 00:00

    Дуже навіть згідний з концепцією – це набагато цікавіше 🙂
    Правда якщо настрою відповідного нема, то і Кіану Рівз-стайл теж підходить 😉

     
  2. Roman Melnyk

    19.01.2013 at 00:39

    якщо таке зробити то треба ще камер з 10 професійних і пару трійку операторів і чуваків які вміють знімати. на основі такої паті можна зняти якщо не художній фільм, то щось таке близьке до цього і взагалі було би круто. Хоча я думаю що повнтометражка би вийшла – якби ще на інший день виїхали “дикарі” – найпідірваніші учасники кудись у велике місто і почали би гнати собі, щось придумувати, провокувати жителів. зміна локацій дуже класно. ще би класно якусь річку і браконьєрів покоцати. або бої на човнах, абордаж, піратство. це вже я думаю що би я хотів.

    а ще би я хотів театр. якийсь прикольний недовгий зі своїх людей, але щоб поставив якусь цікаву сценку. Ще можна спровокувати конфлікт якийсь. Борадатих дядьків нацькувати на тебе.

    а потім ти прокидаєшся на третій день – нехай ти спав у наметі, і біля тебе справжня могила, зі старим стильним надгробком і кістьми якимись.. короче так щоб страшно.. сам напросився:)

     
    • свиноматка

      19.01.2013 at 00:42

      ось дуже гарний новий фільм – де якраз шикарно зображена відривацька вечірка http://films.imhonet.ru/element/1166883/
      Я кайфував
      У ній правда лише та частина що з цицьками і басейном, правда ще є вогнемет-мен і сутички із лягавими

       
  3. Roman Melnyk

    19.01.2013 at 00:57

    я бачив цей фільм і трохи твій пост нагадав мені цей фільм. але фільм вульгарний порівняно з тими ідеалами які ти описуєш тут)

     
    • свиноматка

      19.01.2013 at 01:00

      фішка для мене не у вульгарності. Цей фільм дуже гарно візуалізував ДРАЙВ. Як щось виходить із підконтролю через драйв. Коли як ТНМК співає: ‘робиш крок і вже не страшно, робиш два – і зносить башню!’

       
  4. voko06

    19.01.2013 at 11:10

    Вау! Хотів би я побувати на такому святі. Але ж зрозуміло, що для організації цього, потрібно море часу та океан грошей. Я поки тільки практикував з оригінальними привітаннями на типу твоєї поради “настрати під двері та вставити в гімно тюльпанчик”:) один раз ми з друзями зробили квест. Іменники мав пройти по стрілочках, доходячи до пукнтів робити завдання , через пів міста, а згодом він доходить до нас та отримує свій подарунок

     

Залишити відповідь

 
