RSS

Риштування до постів

16 Січ

Внаслідок великої к-кості постів почав розуміти к-ка важилвих моментів.  Зі збільшенням загальної к-кості постів, рівень їхньої сирості теж зростає(ну тобто зріс і зупинився на певній межі). Так мій блог все більше нагадує ціле місто із еклектичними будівлями майбутнього, усі з яких у напівдобудованому стані, з усіх боків обкладені риштуваннями. 

Видно не готовий продукт, а недосмажене м’ясо.

Працюючи на повну ставку мені бракує як сил, так часу шліфувати, структуровувати та якісно викінчувати подачу інформації. Іноді навіть нестає щоб дописати і доформулювати месидж до кінця. Але бажання доносити хоч трохи із того, що доноситься у голові – перемагає і я пишу…знов….і знов….і ще разок.

Проте що би не робилося, головне аби робилося. Саме не боятися публікувати сире привело мене до таких роздумів і в принципі – це живий приклад як кількість переходить у шлунок роздуми про якість.

В мене реально проблема, що я не те що оформлювати в цілісні тектси, я навіть банально записувати в одному місці всі ідеї, які спадають на думку і думки які спадають просто не встигаю. І чомусь зараз потрапила моя свідомість у якийсь такий період підвищеної мотивації і натхненності що більшість ідей, думок і сторінок в неті на які натрапляю – здаються дуже важливими, талановитими, значущими, цікавими і корисними. І нічого не можна пропустити або забути. Бо це будуть великі втрати. У вас таке відчуття буває? Що ви з тим робите? 

коротше буду пробувати щось із цим робити. І вам раджу 🙂

А і ще, здається в мене починають проявлятися симптоми за якої людина хоче максимально багато продукувати інформації і максимально оголюватися перед публікою(хто особисте життя, а я от – думки та ідеї). тому існує загроза що к-кість статтів\день може дуже зрости. Відчуваю, що назріває потреба завести к-ка сайтів – один щоб суто збирати собі все цікве з нету, що сподобалося і ділитися з іншими. Другий – все суто своє, унікальне спрямоване на предметний світ. І нарешті 3-ій блог  – про блог і всі процеси. Так би мовити  – Кухня аватара. Як все знімається, які є проблеми, і які інші процеси протікають. Коротше розповідати про закулуари. Ну і ще пару штук суто тематичних по урбаністиці, утопіях, футурології……….з кожним днем +1

ну от, і цей пост я вже не допишу, бо вже ворота проламані  і у місто увірвалися ворожі воїни нові, сильніші і цікавіші ідеї, а також втома

 

6 responses to “Риштування до постів

  1. свиноматка

    16.01.2013 at 01:48

    таке враження, що мені важко відділити – які з усіх думок варто оформлювати у пости і писати у блог, а які ні. Починає здаватися, що 90% думок має цінність і актуальність і відповідно кидати у блог треба всі. Як називається така хвороба чи феномен?

    Хочеться щоб всі під’єдналися до мого мозку і я до всіхного – коротше щоб всі слухали і говорили під’єднані до ВЕЛИКОГО КОЛЕКТИВНОГО РОЗУМУ.

     
  2. voko06

    16.01.2013 at 09:05

    Так, по собі знаю – заводити ще один блог – корисно для порядку інфи і мізках та і в блогах. Але кожну неділю , наприклад, заводити блог та розвивати – це практично не реально. от є ще хотів зробити б один блог, в якому писати виключно про творчість. А ще ота твоя ідея про сайт – статистику вордпресників не дає спокою..)

     
    • свиноматка

      16.01.2013 at 22:51

      ага, можна було б усіх ставити на свої місця, і не тільки на свої. Критикувати, поливати брудом, влаштовувати провокації та експерименти(це я про рейтинг вордпресівців:)

       
    • voko06

      16.01.2013 at 22:58

      це моя мрія, обсирати всіх, кого я дійсно хочу обісрати

       
    • свиноматка

      16.01.2013 at 23:05

      головне щоб гімна вистачило.

       
    • voko06

      16.01.2013 at 23:07

      гімна, як я вже писав, вистачає на весь світ)

       

Залишити відповідь

 
