RSS

Печальна балада про трубу | мій фільм року

12 Січ

Витончений. Геніальний. Із 17 смисловими шухлядами. Феєрично чорний і ліричний. Якби стояло питання чи буде створений фільм, то я би відсмоктав режисеру  віддав багато, аби цей фільм вийшов у світ. Певна схожість із Тарантіно є(від якого я не так щоб фанатію), проте якщо у тарантіка це лише естетика жорстококсті, то у Балладі все значно глибше, досконаліше, багатозначніше. Фільм про життя і у житті, хоч зовсім на життя не схожий.

 

Позначки: , , , , , , , , , ,

2 responses to “Печальна балада про трубу | мій фільм року

  1. Karmin

    12.01.2013 at 11:14

    В мене від цього трейлера вже мурашки по шкірі. Хоча нутром чую, що треба дивитись. Що добре в іспанському кіно, так це те, що це загалом не entertainment (entretenimiento) як Голівуд, а саме мистецтво. Дякую за звістку про фільм, записую в must-see.

     
    • свиноматка

      12.01.2013 at 22:16

      Згоден, хоча направду вартісних як іналежиться, -мало ісеред іспанських.

       

Залишити відповідь

 
