RSS

Зробити мені приємне

06 Січ

  якщо вам подобаються мої статті а чи то й може моя життєва позиція, Ви можете одного дня раптово вирішити подякувати мені, зробивши прості нехитрі приємності. Це неабияк мене надихне і хто зна взагалі у що виллється 🙂 Отож, інструменти впливу на маю розладнану як заржавіла кишка старе фортепіано душу: 1) Вислати свою романтично-оголену фотку, ще краще відеозверннея (виключно для  дівчат) 2) Вбити підараса або повідбивати нирки хоча б декільком під-підарасникам, підерасятам та іншим мамонам 3) Подарувати свій старий велосипед 4) Замовити у мене мотузяну драбинку 5) Зробити мені масаж 6) Зготувати для мене щось смачненьке 7) Покатати мене на своєму коні, свині показати своїх кріликів, а якщо не маєте коня, то на порше, лімузині чи тюнінгованій ладі калині 8) Оцифрувати і викласти у вільний доступ якусь цікаву книгу, якої поки що нема в інтернеті або ж залити хороший фільм у HD-якості із українським дубляжем 9) Написати середнього розміру статтю до Вікіпедії 10) Придбати мою першу книжку  ‘Звиздоболід'(антологію сучасного укр. сюрреалізму, футуризму, гротеску і чорного гумору) за 30 грн 11) Прочитати весь мій блог до самого початку і не полінуватися прокоментувати всі статті, котрі сподобаються чи викличуть якусь реакцію 12) Присвятити мені вірш 13) Поділитися дуже чудовою музикою 14) Подарувати мисливський арбалет, професійну відеокамеру за 3 шт євро, абонемент у фітнес-центр або на Буковель 15) Запросити мене до участі у Вашому високооплачуваному|мегацікавому проекті _________________ 4) зіграти і заспівати для мене (стосується тільки тих хто знає як тримати в руках гітару:) 5) Темношкельцеві круглі окуляри 6) Настільну гру К2 12) Замутити чорно-білий трафарет моєї хрюшки в фотошопі 13) Чайник-фільтр для води список вдосконалюється навіть зараз, поки ви читаєте ці радяки і взагалі ні про що не підозрюєте і буде так прісно і надальше

13. Мультитул ось цей

 
 

Позначки: , , ,

2 responses to “Зробити мені приємне

  1. voko06

    06.01.2013 at 11:54

    О, попробую виконати пункт 8 та 10. Де можна купити книгу?

     
    • свиноматка

      06.01.2013 at 19:06

      Зв’яжися із rommelnyk.wordpress.com
      Він тобі вишле

       

Залишити відповідь

 
