RSS

Вкурюєм Різдво і його фішки

25 Гру

Чашка-самобранка, вилка-дрелька, шкарпетки-сандалі, банкоматілка. Самі такі несподівані і незвичайні подарунки я перейшли у мою власність під покровом і приводом мого першого  англійського Різдва. Не знаю як вас, а мене такі побутові міні вдосконалення рвуть, піндосять і просто надихають.

1) чашка що сама намотує язик розмішує цукор

2) Вилка що намотує для тебе спагетті, а потім ти для неї

3) Скарпетки, які нагадують тобі що ти в сандалях що все у цьому світі лиш Симулякр

4) Електронна копілка, яка рахує і сортує людей на грішних і праведних копійки

image

image

image

image

П.с.  Здається я почав вкурювати сенс-о-кайф подарункового божевілля, презентової срачки і різдвяних сюрпрИзових приємностей Англо-Саксонської культури.
Хоча можливо не так оте все шо я наговорив на мене вплинуло, як те, що я зрозумів що до фанатизму дурію від побутових винаходів. Такий собі битовушний стімпанк, чи то пак електронопанк….  нанопанк 🙂

До речі, якщо хтось знає ще про такі міні-винаходи – розказуйте в коментах. Буде цікаво послухати про бризки людського генія.

 
 

Позначки: , , , , , , , , , , ,

5 responses to “Вкурюєм Різдво і його фішки

  1. Гаспид

    25.12.2012 at 05:41

    тільки щойно помітив, що ця тема дуже гарно вливається у контекст попередньої

     
  2. Karmin

    25.12.2012 at 18:05

    Класні подарунки! Особливо монетосортувач. Теж хочу собі такий.

     
    • swinomatka

      25.12.2012 at 19:17

      так, дуже прикольна штука. Щойно закінчив її перший тест-драйв. Виявилося що у банці з-під Прінглс я назбирав аж 67 фунтів. Єдина проблема яку виявив – це замалі розміри пробірок для монет. Дуже не вистачало місця для монет номіналом 1, 2, 10, 1 фунт. Оскільки вони є найвживанішими. Тому доводилося перезаряджати.

      А чашка працює шикарно. В емоційному плані починає складатися враження, що світ працює на тебе, а зовнішнє побутове середовище вже наділене інтелектом, а надворі 22 століття.
      Що ж до виделки що накручує вермішель, то тяга доволі слабка і я не зовсім впевнений, чи зможе вона накрутити пристойну копичку, гідну того, щоб засондолити її до рота 🙂

       
  3. viktoriyakravets

    26.12.2012 at 21:02

    Забув тільки єдине згадати – яка в тебе прекрасна дівчина, яка знає, що тебе надихає…=)

     
    • swinomatka

      27.12.2012 at 01:38

      Тема жіночої присутності білою ниткою пронизує історію німецьких земель із самого середньовіччя. Чому доросла тьотя приходить в хлопчачу пісочницю і починає там всі замки і солдатиків впорядковувати?

      Так, є один їжачок, який знає що я люблю носити на спинці найбільше. І я його люблю. А він в той час зовсім в іншому кублі, та ще й нахабно свого носа запихає в моє сіно.

       

Залишити відповідь

 
