RSS

666 і хтось з Тайланду

11 Вер

Якщо Ви ще тут – відгукніться будь ласка. Мені страшенно цікаво, хто мене сьогодні так підчитує з Тайланду. А ще до речі цікавий факт у статистиці мого блогу – 13 серпня сталася найбільша відвідуваність 666. Думаєте це би щось мало означати?

 
 

Позначки: , , ,

4 responses to “666 і хтось з Тайланду

  1. Місько

    12.09.2012 at 07:45

    Є ресурс “український інтернет”, що раз на тиждень робить огляд українських блоґів, рекомендує п’ятірку свіжих відкриттів. Ото ваш теж був там, десь в той час, – принаймні саме так я тут.

     
    • свиноматка

      12.09.2012 at 09:04

      Дякую Міську. Вгамували цікавість. А що там поробляєте в Тайланді?

       
  2. Місько

    12.09.2012 at 12:44

    Оу, то ми трохи непорозумілися. Вже почитав, що вгорі є заклик до тих що в Тайланді відгукнутись.
    А я відписав просто щоб пояснити, звідки такий сплеск відвідувань в серпні.
    Львів – не Тайланд, хоча спільне щось є, – наприклад, курвів теж вистачає.

     
  3. voko06

    12.09.2012 at 15:05

    До речі, якшо я наприклад заходжу зі свого телефону на свій блог, то показує шо захадили з Аргентини або Швейцарії, може штось собі клацав отако…. В тебе дуже велика відвідуваність)

     

Залишити відповідь

 
