RSS

Мистецтво майбутнього |

09 Вер

Ніколи в голову не приходила ідея, що одна з рис мистецтва майбутнього – буде його вплив на реальне життя із дивними і потужними наслідками. Наприклад закопування живцем – і не відкопування назад. Ось дуже класний і проривний

‘Проект українсько-канадського митця Тараса Полатайка “Спляча красуня” передбачав серйозні юридичні наслідки. Красуні по черзі лежали у музеї, а їх цілували відвідувачі. Відвідувачі підписують зобов’язання, що одружаться на красуні, якщо та відкриє очі. Таке саме зобов’язання підписала й дівчина.

Уся краса ситуації в тому, що дівчина прокинулася від поцілунку іншої дівчини.’ 

До речі, дуже раджу погортати цей сайт – нариєте там вельми багато цікавого.

 

Позначки: ,

7 responses to “Мистецтво майбутнього |

  1. свиноматка

    09.09.2012 at 23:58

    крутезна мистецька акція – http://www.youtube.com/watch?v=HeTfIYpt4HU&feature=player_embedded

     
    • mamache

      10.09.2012 at 13:29

      хм.. а оцей-о войсовєр (не диктор, а інший. тіпа рєальний пацан) – це частина перформансу? чи просто дурбецало від природи?

       
  2. mamache

    10.09.2012 at 14:02

    це я про відео з табличками без написів.
    а взагалі прецікава проблема взаємодії мистецтва й життя. питання, чи даний івент можна вважати мистецтвом, і якщо так, то чому? тільки через те, що дія відбувається в музеї?

    ось цікавий ролик на цю тему, до речі: http://www.goldendrum.com/competition/showcase/winners-2011/?ID=36706

     
    • свиноматка

      10.09.2012 at 21:41

      Ну тоді тут питання чи вважаєте Ви перформенси мистецтвом. Я вирішив і вибрав вважати. А за відео дякую, це ще одна риса майбутнього мистецтва – високотехнологічність.

      Правда так і не зрозумів – про кого малося на увазі ‘дурбецало від природи’. Слоник -як символ їхньої боротьби – це надзвичайно потужна, глибока і трагічна метафора. Я вже навіть і не пригадаю кращої акції яка б так жорстко кепкувала з байдужостіь і мая-хата-скарйності.

       
  3. mamache

    10.09.2012 at 22:29

    а сорі, Богдане, десь запірнуло одне речення, комент розбився надвоє((
    тож іще раз: я продивилася уважно цей івент тернопільський. і мені дуже заважав другий коментатор з його дурнуватим гигиканням. чи це я шось не допойняла, і то вишуканий стьоб. в такім разі я не ЦА, очевидно.

    а відео з музеями сподобалося, еге? я зараз обдумую велику тему, приблизно (дуже приблизно) окреслювану як “мистецтво в рекламі”. усі намагання “високого мистецтва” зайняти нішу у повсякденності дуже добре видні на рекламі – бо вона балансує на межі маскульту й постмодерну.
    я потрошку писатиму про це. ви, я бачу, добряче знаєтеся на багатьох речах, з задоволенням читала ваші рефлексії на Прохаська, наприклад. коли добиратиму матеріал, кілька посилань кину Вам – вони не будуть зайві, ось побачите.

    щиро
    Олена Чекан

     
    • свиноматка

      10.09.2012 at 22:33

      гаразд, дякую, Олено.
      Звісно сподобалася – я взагалі великий адепт – впровадження широкого використання доповненої реальності.

      Там тільки один коментатор – він просто голос робить серйозним. Ось такі вони голосисті – радіо-діджеї.

       
    • mamache

      10.09.2012 at 22:45

      а, то се він стібеться… агаааа, ну я ще раз переслухаю.

       

Залишити відповідь

 
