RSS

Присвинили велосипед після 960 км

25 Сер

Сьогодні, біля станції метро Кемден Таун вкрали мого двоколісного друга, який так вірно служив мені майже тисячу кілометрів. Кожного ранку, я біймав його своїми теплими сонними сідницями. Кожного вечора він ніс мене додому – втомленого і знову сонного. Минуло два місяці і ось його уже більше з нами нема. Якісь нігери підло його собі присвинячили спилявши замок, поки я пішов на базар.

Якщо хто раптом десь його впізнає – вирвіть власникам хребет крізь мошонку і з’їжте.

А мені залишалося всього 40 км до тисячі.

 
 

Позначки: , , , ,

7 responses to “Присвинили велосипед після 960 км

  1. Roman Melnyk

    25.08.2012 at 22:16

    блін!!!!!!це так обідно. я в шоці!

     
    • Roman Melnyk

      25.08.2012 at 22:17

      і що цікаво, в тебе нема навіть багато емоцій. шок чи що?

       
    • свиноматка

      26.08.2012 at 00:00

      та коли побачив пусте місце замість нього – то трохи обм’як на пару секунд. Але швидко пройшло. Просто трохи сумно стало. А загалом не сильно вдарило. Я якось уже навчився дуже нормально відноситися до втрат. Мої відчуття вже ніц не змінюють – завтра всеодно треба йти і купляти новий. Тому навіщо псувати собі насрій, якщо і так уже капость зробили.

       
  2. perfecttt

    25.08.2012 at 22:21

    ахахахах кумедний ти до нестями!

    а про хребет то це з категорії жахи!
    Якісь нігери підло його собі присвинячили спилявши замок, поки я пішов на базар. ахаххааххаахах ой не можу вмираю зі сміху!

     
    • свиноматка

      26.08.2012 at 00:02

      Що тут смішного. Гітлера он образили – так він їм показав. Ще не знати як то мені в голові обернеться- ич дивись завтра в газетах почнуть пописувати, що в негрів із Кендона почали загадково зникати нирки, НЛО там всякі і т д. Не можна людей ображати і до відчаю так раптово і підло доводити. Вони ж його суки в чотири рази дешевше продадуть десь або й на запчастини розберуть!

       
  3. viktoriyakravets

    26.08.2012 at 01:22

    Роман, це скоріше в мене був траур, зіпсований настрій і пів дня картання – навіщо я потягнула Бодю на той клятий маркет… І ще цікаво – що насправді ми йшли купляти другий велосипед, а по дорозі позбулися першого…

     
  4. voko06

    01.09.2012 at 19:23

    Якщо б в мене засвинили велик, я б втратив свідомість. Мому велосипеду 5 років (він без передач), але я його затюнив: пофарбував під трафарети, зробив сидіння на багажнику, поставив круті гальма та світло… Все це обійшлось аж в 250 грн …. Смішна сума, але велосипед став як другим серцем! Співчуваю!

     

Залишити відповідь

 
