RSS

Тролписок

20 Сер

Нарив у закарпатській гурпі ТРОЛПИСОК класний абсурдний анекдот.

‘Йде мужик по хащі. Змучивсі і присів відпочити. Тут біжить попри нього йожик і пита:

– Ти хто?  – Я мужик.  – А в тебе ізолєнта є? – Нє, звідки я тобі ту візьму.

Йожик побіг далі. Через пару хвилин знов біжить йожик:

– Ти хто? – Я мужик. А в тебе ізолєнта є? – Та я ж тобі казав, що нема. -На, я тобі приніс!’

ЧИтається він так собі, але із закарпатським акцентом – слухається шикарно. Хотів би я послухати бойовики у ‘русинській ‘ озвучці.

___________

а чи знаєте ви, що недоспіле кіфі на 90% за смаком схоже на агрус.

 
 

Позначки: , , ,

One response to “Тролписок

  1. perfecttt

    21.08.2012 at 00:03

    трохи смішний

     

Залишити відповідь

 
