RSS

Здам ЗНО по фотографії за $300

20 Сер

Хочу розповісти про один якскравий епізод свого голошлункової юності. Якось я був репетитором у одного із мажорчиків, чиї батьки працювали в адміністрації ще того президента. І був я тоді на першому курсі Могилянки- тому гроші ті(90 грн за 2 год англійської та історії) були мені дуже доречі. І готував я того лінивого і невмотивованого фінансовою забезпеченістю батьків отрока до ЗНО. Пройшло трохи часу – багато я його не навчив – на певному етапі внаслідок тиску його батьків я відмовився і сказав, що це дуже нереальне завдання – змотивувати такого розбещеного парубка. І от напередодні ЗНО мені стався дзвінок. Це була його мама. За 300 баксів я мав із його паспортом(він на мене геть не схожий) піти здати тести за нього.

Чуть подумавши я погодився. На першому курсі знаєте і гроші потрібні, та й такій людині як я – ризик, халепи і пригоди – то є за щастя. Ну коротше, прийшов день і час, я гуглмапс вже вивчив напам’ять, заходжу, там міліціонер перевіряє в усіх паспорти на вході. Даю паспорт, а ноги вже готові давати драпаків – опа, несподівано і я вже пройшов. Він напевно просто не міг повірити що така нахабність і відверте вар’ятство взагалі можливе. ДОходжу до потрібного кабінету – думаю, що зелені вже в кишені і тут на вході ще одна перевірка – і підтягується якась вчителька, яка із шоком і дуже голосно починає впізнавати не-мене-мене. Коротше ноги в руки – а вслід лише крики. Далі під школою чекав наш герой- як про запас –  і всетаки він пішов здавати.

Ось така от оказія. Так що знайте, всяке в житті цікавеньке можливе і трапляється.

 
 

Позначки: , , , , , ,

7 responses to “Здам ЗНО по фотографії за $300

  1. perfecttt

    20.08.2012 at 23:30

    Прикольно,смішно.ахахахахаах аж важко повірити. Навіть друзям буде, що цікаве розповісти)))

     
  2. Roman Melnyk

    20.08.2012 at 23:32

    ага. а ти забув розказати як до мене прибіг порадитися чи варто таке робити, обманювати і теоретично забирати в когось місце незаслужено. я тоді в душ якраз зайшов, ти почав гримати, я відкрив і так в рушничку говорив з тобою хвилин 10. Але ти сам собі вирішив що треба тобі гроші і що то цікаво, тому я не мав на тебе ніякого впливу:) але ти хвилювався і дуже вагався!

     
    • свиноматка

      20.08.2012 at 23:43

      О, бачте, кум не дасть збрехати! Виведе курвий син на чисту воду 🙂 Правду сказати, я не горджуся таким вчинком якщо брати глобальний габітус трансцидентальної єдності апперцепці, але мені примєно і весело від того спогаду і вчинку. В кожному з нас, бачте, живе маленький грішник і трошки більший паскудник, ще є кривий плюгавець і дрібний поганець.

       
  3. hobr

    20.08.2012 at 23:38

    Цим нема чого гордитись. Зараз такі самі “голодні” проплачені студентики ходять на мітинги ПРунів і комуністів.

     
  4. perfecttt

    20.08.2012 at 23:59

    В кожному з нас, бачте, живе маленький грішник і трошки більший паскудник, ще є кривий плюгавець і дрібний поганець.
    хDDDD що є то є, з ним слід боротись, а то можна так запустити..

     
  5. Блог ЗНО

    24.09.2012 at 13:19

    Як на мене, то це вигадка

     

Залишити відповідь

 
