RSS

Сізіф із квадратним каменем | еволюція поглядів і ставлень

30 Лип

Кажись в житті буває, що деякі кардинальні зміни підкрадаються так раптово, що потім через декілька років схаменаєшся – і оп, бля – ‘і коли я став безбожником, курцем\перестав довіряти людям’. Це ті зміни що ростуть як дерево. Сьогодні я хочу повісти – про зміни інакші – раптові і одномоментні:

1) О 9:21 вечора за Лондонським часом я вперше зафіксував в дзеркалі туалету на першому поверсі під сходами, як в Гарі Поттера, – першу цілковито чорну волосину у моїй трьотижневій бороді. Тосі щетина була тільки рудою, каштановою, чи це геть-там якою.

2) В цю ж хвилину зрозумів і надовго вирішив, що мене страх дратує, коли я на очці, а за дверима хтось починає зі мною балакати. Замість того, щоб дати людині спокійно висратися – її просять позичити гроші, помити тарілки, закинути в машинку шкарпетки.

2 цілих 5 десятих) Хочу кілька фраз заробітчанських з Лондона зафолькльорити: ‘До зет табуретка анд мейк мі зет факін потолок’, ‘Ай донт спік лондон’, ‘Ай ем нот андеграунд’, ‘скрузи- screws-cаморізи’, факінел – типу пілікало тільки корінь фак, скілс так гарно ріже, що не ріже, а шепче. Тімба – тімбер-брусок.

3) матюки. У них до мене особливе ставлення. (я завжди перекручую фрази, уже набридло виправляти). До вчорашніх вихідних я притримувався думки-ставлення-світогляду-філософії, що матюки геть не потрібні, я свідомо забороняв собі їх використовувати. Вважав, що вони є однозначно негативне явище, пізніше – що все ж набагато негативніше, ніж хороше. Та після перегляду кліпу ‘Тануна – ТраТаТа’ я остаточно вирішив, що матюки – це дуже потужна частина нашої мови, якою можна робити важливі суспільні зміни, без якої мистецтво – втрачає дуже багато цінних сфер і можливих шедеврів. Звісно що і в минулому коли я слухав Мейсона чи Камеді-клаб чи Чернівецькі новини, де лайка була добряча-матюкача – мені це потайки подобалося, проте я своєї зовнішньої світоглядної цноти не скидав. Інерція – велика сила. Якщо пливеш уже роками давно вибраним курсом – поміняти його не так то й швидко, не так то просто.(також ще культурні артефакти, у яких матюки підвищують мистецьку цінність: Лесь Подерев’янський, 200 Бойс, шнуров, підписки вконтакті із справді влучними анекдотами-матюкальками.)

таки так – матюки володіють незвичайної сили і глибини експресивністю, надають фразі реалістичності і рельєфності. На них(на матюках) ми вибудовуємо брутальність.

 

Так що, до свіданія вусаті підари!

__________

п.с. а це вам кльове інтерв’ю з дідзьом. Кльовий він мужик однако. Може як буде моці -напишу пост про сучасних Галичанських батярів. І взагалі підйом української(виключно україномовної) візуальної культури, внаслідок зростання продажів дзеркалок(вид фотіка, протилежність до мильнички:)

 

Позначки: , , , , , , ,

Залишити відповідь

 
