RSS

Скоро на екранах // ваших моніторів

29 Лип

Друже, а пам’ятаєш, як то сі всьо починало…довгі розмови в гуртязі, нет, коматози і блог. (Алюзія на )

Десь рівно 9 місяців тому, я був в одному із гуртожитків Києва, коли на навчання забивалося все більше і  лише тільки народжувався  мій блог.  Через деякий час у мене народилася мрія, щоб я  міг не просто перепосилатися, а шукати щось найкраще закордонне і перекладати, робити його доступним для україномовного братів. Тобто належати до тої малесенької меншості, які творять унікальний україномовний перекладний контент.

Тепер у мене  є нагода. І най лише мені стане здоровля стягнути все, що я запланував. А почну я з  детальних  лаконічних конспектів і вирізок фактів текстів з книги ‘1001 комікс, що ти маєш прочитати до смерті”. Тому очікуйте  підбірки  найцікавіших і найоригінальніших коміксів від 1930 -их і до наших днів.  В книжці тисяча сторінок і часу в мене не так щоб аж –  а з тим добірним багатим  текстом – просуватися я буду повільно, але буду.

А ще я остаточно вирішив щодо тематичності блогу. Цей блог не буде тематичним найближчі роки. Тут я продовжуватиму писати про різне, що я знаходжу кожну новий день, щоб потім на старість проглядати пости і бачити як проходило моє життя. Яку музику я слухав, які книжки для себе відкривав,  які дурниці з друзями втинав, які думки запалювали душу. Тому  цей блог швидше для близьких, друзів, людей які мене очно і здалеку знають або просто близьких по духу випадкових серферів. 

тематичний блог можливо  вийде окремими проектами.,як от попередні спроби  і ще сроби, адже так і має бути – це вже праця, окрема і цілеспрямована, з професійним підходом, одягнунена у певні рамки, прослоєна відповідним заданим форматом. Саме такий блог може збирати свої гарні аудиторії, а цей блог є швидше особистим  інет-щоденником, без побутових відвертостей із соціально і культурно орієнтованою те матикою. Туя я  буду обюрюватися різними сусп подіями, ділитися якимось прикольними деталями побутового досвіду, книгами-цукарками, кліпами……

Так вип’єм за Сінбада, щоб мандірвникам не боліли ноги, а тим хто в гуртожитках було що їсти.

До бацення.

 
 

Позначки: , , , , , ,

One response to “Скоро на екранах // ваших моніторів

  1. свиноматка

    29.07.2012 at 21:44

    а ну і ще я подумав, що це трохи смішно самому собі коментувати. але дуже зручно щось що забув дописувати.
    Так от: думаю мій блог буде цікавий заробітчанам, які хотіли б легко отримувати свіжі порції українського культурного контенту, адже я це буду робити спершу для себе, а далі викладати тут, на блозі і ділитися цим всім пережитим:)

     

Залишити відповідь

 
