RSS

Знайомі гвалтують мій час

05 Чер

Image

 Якщо вам раптово дзвонить або пише далекий знайомий, шкільний друг або людина яку ви з вигляду знаєте і кілька разів бачилися і просить зустрітисяа. – Обов*язково довідайтеся причину. Якщо почнуть ламатися – це або Емвей, або Ейвон, або якась страхова компанія. Коротше мав вчора оказію – написала колишня шкільна знайома(десь 4 роки взагалі не контактував з нею) і сказала що треба зустрітися. А я наївний завжди щиро заінтригований – раптом справді яке цікаве дільце, а то й ціла пригода випаде.

Але все звелося до банального використання. Вона затягнула мене на типу-семінар якоїсь дуперської польської страхової компанії СК. Треба вкладати по 3000 грн на рік і потім в разі інвалідності отримаєш від 20 до 60 тис грн. Отак-от марнують одне одному час люди на цій планеті. 

 

 

Позначки: , , , , , ,

2 responses to “Знайомі гвалтують мій час

  1. bunyk

    05.06.2012 at 21:40

    Мені цікаво чим завершилась оказія.

     
    • свиноматка

      06.06.2012 at 13:33

      Людина втратила мою довіру. А семінар я досидів до кінця – намагався вставляти палиці в колеса доповідача, в його НЛП-маніпулячки. Просто піти – не хотілося.

       

Залишити відповідь

 
