RSS

Трудовий ювілей, спеціально до 1 травня

29 Кві

  Моєму молоденькому бложику виповнилося 8 місяців. За цей час я відкрив для себе багатезно нюансів і порушив дуже багато запитань, на які й досі шукаю відповіді. В мене кристалізувався доволі цікавий ексцентричний стиль. Це один з небагатьох блогів, де к-кість постів суттєво перевищує к-кість коментарів. Але це мене не демотивує.

Також, я дійшов до розуміння, що для високої відвідуваності рано чи пізно всеодно треба переходити на тематичний блог. На всезагальнощі і агрегаторні смітники – все рідше. Втім, зважаючи на мій характер і манеру жити – я найближчим часом не готовий перетворювати свій блог на тематичний. Мені просто по житті просто подобається кожен тиждень цікавитися іншою сферою, проходячи за життя їх сотні.

Також є сприйняття блогу, як громадянського обов’язку, як хобі, як записної книжки, особистого щоденника – щоб пам’ятати кожен тиждень свого життя; як анти-лінь інструмента, мотиватора, пристрою для більшого, глибшого і частішого саморозвитку; як майданчику для пошуку однодумців крізь роки і життя; як платформи для сублімації протестної енергії і енергії змін; як декольте, в яке можна зануритися(і не обов’язково плакати) від цього світу сповненого оболтусів, власних невдач, колективних і майбутніх.

 

Позначки: , , , , , , ,

Залишити відповідь

 
