RSS

Міцний чувак | моя 1-ша стаття у Wikipedia

02 Кві

Найжорстокіші гонки на виживання у світі ’Taugh Guy’

Там справді просто жесть. Дивіться більше фоток

Соревнование Жесткий Парень

 

Позначки: , , , , , , , , , ,

6 responses to “Міцний чувак | моя 1-ша стаття у Wikipedia

  1. Serhii

    02.04.2012 at 07:10

    цікаво! Тільки якщо я правильно зрозумів, слід було писати “Guy”, а не “Gay”)

     
    • свиноматка

      02.04.2012 at 13:48

      так. дякую! вже виправив.
      від сміху мишка трусилася в руках!

       
  2. Юрій Пероганич

    03.04.2012 at 11:51

    Чувак – нелітературне слово. Літературне — чолов’яга. Проте нехай це вас не засмутить і будете й далі редагувати Вікіпедію!

     
  3. свиноматка

    03.04.2012 at 15:22

    О, Юрію, дуже дякую! Я довго намагався знайти український відповідник, але так і не зміг. Слово ‘чувак’ використав вимушено і я добре усвідомлював, що воно більше сленгове, аніж літературне.
    А ‘чолов’яга’ – це саме те, що треба. Просто воно геть якось вискочило з пам’яті.
    Такі вдосконалення тільки заохочують мене.

     

Залишити відповідь

 
