RSS

Моя кохана – готує шикарно. | А що може твоя?

31 Бер

Останній тиждень моя половинка кожного дня тішить моє животце цілеспрямовано непересічними стравами. Печінковий торт, блінчики з яблуками(оладко-млинці, але моя баба вперто називала це блінчиками, тому звиняйте – це виховання), вермішель під грибно-сирним соусом, легкий вишуканий суп ’елегійний’, а нещодавно – просто шедевр вітчизняної класики – картопляні стрази із грибами і сиром(власне вони і є на фото). Так що шукайте собі чарівних, шануйте їх, любіться і будьте вдячними.

Дякую, курочко, що ти в мене така є!

ППЦ: А прикиньте як лесбіянкам класно – вони можуть взаємно готувати одна одній! м-м

 

 
1 коментар

Posted by на 31.03.2012 in МЕНЕ-я

 

Позначки: , , , , , ,

One response to “Моя кохана – готує шикарно. | А що може твоя?

  1. viktoriyakravets

    31.03.2012 at 21:00

    Ти обрав правильний шлях до моїх майбутніх звершень=) от тільки всі, кого ти не перерахував сумно поопускали оченята в куточках твого животика.
    І от тільки не “стрази”, а зрази.
    Дякую, що ти в мене є.

     

Залишити відповідь

 
