RSS

Унікальний контент | НАФІГА?

27 Бер

    Ось уже 2 тижні я не публікую власного унікального контенту. Але це не заважає мені регулярно входити до TOP-5 україномовних блогерів вордпресу. Усім цим я завдячую лише  15-тьом  репостам.

Тоді виникає питання: навіщо мені окрім як самозадоволеня і самоповаги створювати унікальний контент. Адже це значно важче і повільніше, а результати гірші, аніж коли ти просто фільтруєш чужий контент. Тому хто  відповість нащо мені продукувати свій контент, замість сортувати чужий? І який відсоток свого має бути на блозі?

І що не так  з суспільством де це не цінується? і як – щоб цінували?(зробити)

Є в когось думки?

 

Позначки: , , ,

7 responses to “Унікальний контент | НАФІГА?

  1. iavorskyi

    27.03.2012 at 22:33

    Я вважаю, що на блозі варто розміщувати виключно унікальний контент. А для репостів – контакт і фейсбук. І за рейтингами гнатися не варто.

     
  2. свиноматка

    27.03.2012 at 22:37

    Але на блозі значно зручніше зберігати корисні посилання, впорядковувати і використовувати корисний і цікавий тобі контент. Тут є категорії і багато інших плагінів завдяки яким блог може бути корисним сховищем для тебе і твоїх читачів.

     
  3. viktoriyakravets

    27.03.2012 at 22:42

    Заходячи на твій блог, кожен раз хочу бачити щось унікальне і автентичне, щось, щоб надавало вордпресівському шаблону специфічного кольору та смаку. Страва від шеф-повара так би мовити, а не столовський вінегрет. А якщо блогосфера перетвориться на перепости-перепостів, то зникне взагалі бажання сюди заглядувати.
    Твоя думка є цінною, і варта того, щоб її донесли до читачів, навіть якщо якась схожа на неї десь завалялася в хащах інших блогів.
    Твій блог – твій бренд. А зараз уяви, що епл випускатиме пилесоси і пральні машинки дешевих китайських рейтингових високопопитних марок.
    Інтернет – це і так велика сміттєва яма. І поява ще одного контейнера, в який спихують те, що напорпали в загальній кучугурі мало кому поліпшить життя.
    Блог – інструмент саморозвитку. Етап ctrl C+ctrl V ти вже пройшов. Пора рухатись далі?

     
  4. iavorskyi

    27.03.2012 at 23:07

    Во-во, краще і не скажеш.

     
  5. bunyk

    28.03.2012 at 18:44

    Ну взагалі, всі гарні пости пишуться за схемою “Я тут за посиланням L прочитав A, і подумав що B”.

    А в топ рейтингів на wordpress.com по черзі входить кожен блог який щось публікує. В мене от в середньому 50 переглядів в день. Як тільки я щось опубліковую – додається ще 20 переглядів від постійних читачів, і я попадаю в топ. Так що не парся.

     
    • свиноматка

      28.03.2012 at 21:11

      “Я тут за посиланням L прочитав A, і подумав що B”. – ну це унікальний контент, який не виходить за межі замкнутої системи он-лайн. Тобто ти просто перемотлошуєш і трактуєш, доробляєш ту інфу, яка вже крутиться.
      Мені здається, що унікальний контент, який ти продукуєш спираючись на оф-лайн світ є все ж ціннішим.

       
  6. bunyk

    28.03.2012 at 21:19

    Не думаю що варто відрізняти офлайн-світ коли справа стосується контенту. Те що придумав Гутенберг – можна назвати web0.5. І Project Gutenberg це наочно демонструє.

    Аналогічно можна взяти наприклад фільм “Матриця”. Це екранізація історії про Платонову печеру, але вони забули вказати це посилання.

    Хіба що якщо ти мав на увазі записи якихось емпіричних суджень.

    Ну і що стосується неоригінального контенту, то тут просто схема “Я тут за посиланням L прочитав A і крапка.” теж добре, бо читачі не знаючи L так ніколи і не дізнаються A.

     

Залишити відповідь

 
