RSS

УВАГА – ЛОХОТРОН!

11 Січ

Із 58 оголошень про вакансії ФАСУВАЛЬНИКІВ тільки 4 виявились справжніми. Решта 93,1% є рекрутиноговими аферами. 

Ніколи не ведіться на роботу, де спершу треба заплатити за щось роботодавцю. Байдуже за що(довідку, поселення в гуртягу, спецформу чи ще щось)

Не спокушайтеся на: без ДР, 400 грн\день і т д.
Як і всі, ця історія має початок. Все почалося зранку 11 січня, коли я  заварив  собі чаю, кинув туди сумнівного меду, мрійливий погляд впився в завіконний горизонт. Розгорнув газету ’ПРОПОНУЮ РОБОТУ’ № Cічень 2012.

’ФАСОВЩИКИ-УПАКОВЩИКИ пакетированного єлитного чая. Возрастние ограничения отсутствуют. Принимаєм м\ж с ОР и без. Количество вакансий ограничено. График понедельний, с 8.00 до 17:00.(430 грн\день, оплата ежедневно). При необходимости обеспечиваем койко-местом. Звонить по тел. (044) 361-4296.’

Класно, – думаю. За тиждень 3 штуки зашибу, хай і робота чорна і важка.

– Ало, я стосовно роботи.

– Да, сколько Вам лет?

– 21.

– Где ви проживаете?

Далі мене перепитали чи те що я з Києва означає, що мені не потрібне місце в гуртожитку. Потім пояснили, що у них такі правила – задля корпоративного духу розміщувати всіх робітників разом і близько до роботи. Тому мені всеодно треба хоча б зареєструватися в гуртожитку. А далі можна буде відмовитися. І мені вернуть половину суму. І звісно одразу треба заплатити 700 грн за перший місяць проживання.

Тоді я подзвонив вже на інше оголошення, де треба було фасувати і упаковувати м’які іграшки, потім київські торти, шоколадні цукерки, фрукти, алкоголь, збирати комп’ютери, сємочки, печиво, одноразовий посуд, макулатуру в картонні пачки, напівфабрикати, хлібо-булочні вироби, цукор у стіки, серветки, поліетиленові пакети, макаронні вироби, крабові палички, пластівці, ковбасні вироби, взуття, зелень(кріп, петрушка), постільну білизну, рулонів туалетного паперу, консервні банки, секонд-хендовий одяг.

Більшість номерів були зайняті, абоненти розмовляли. Кілька були поза зоною. Окремі тимчасово недоступні. Пару просто не відповідали. 10% вже не існували і не обслуговувались.

Ще за одним мені щось профолькотіли з такою швидкістю, що я не встиг кліпнути оком, як вже кинули слухавку. За іншим мене переконували, що зі мною вже говорили тут. І нарешті після 40 (років) хвилин блукань (пустелею) телефоном я знайшов ДИСПЕТЧЕРА-обітованнного.

Вона видала золоту фразу: БІЛЬШЕ НЕ ДЗВОНІТЬ НА НОМЕРИ ДЕ ЗГАДУЄТЬСЯ ЖИТЛО.

Десь посередині всього процесу я погуглив і з’ясував схему. Фіктивні компанії розводять іногородніх, приїжджих лохів класними умовами.   таких оголошень:

____________________________________________________________________________________________

без ДР(досвіду роботи). ’Возраст значения не имеет. Робота в отапливаемом помещении.

’Оплата від 350 до 430 грн\день. Або 2500-3000 грн\тиж. ОПЛАТА ЕЖЕДНЕВНО или ЕЖЕНЕДЕЛЬНО.

Обеспечиваем питанием, 2-разовое питание, Питание на месте. Предоставляем бесплатное питание.

При необходимости обеспечиваем жильем.\ Для иногородних есть жилье.\ Иногородних поселяем в наше общежитие. \ Всех сотрудников селим в общежитие.  \ Жилье при необходимости. \ Общежитие находится недалеко от места работи. \ Жилье и питание на рабочем месте. \ Есть жилье на предприятии.

 

Позначки: ,

Залишити відповідь

 
