RSS

Говоримо з чуваком ’ПОМОГИТЕ НА ОПЕРАЦИЮ’ м. Контрактова площа

22 Жов

Журналістське мікро-розслідування 

| NEED CASH FOR ALCOHOL RESEARCH | 

’- Доброго дня, я студентка Києво-Могилянської Академії і дописувач однієї з університетських газет. Я знаю, ви не перший рік збираєте кошти на операцію?…

Коментарі: (Коли я підійшла, він дещо сховав свою табличку, 10*15 см, і було помітне напруження на обличчі, я представилася максимально щиро, для того, аби хоч якось спровокувати його на розмову)

– Та нє, ну чого там..Та я только вот несколько месяцев тут стою.

(Брови насуплені, під час розмови постійно оглядається по сторонах)

– Скажіть будь ласка, а яка саме у Вас проблема?

(Задумується, починає плутатися у словах)

– Та той…. ну это…кагбы…у меня грижа этого, как его… позвоночника. Ну там надо эту флюорографию сделать, а потом и на операцию.

– Скільки коштів вам потрібно на цю операцію?

– Около 900 грн.’

ЧИТАТИ ДАЛІ 

Тематичне відео: Найцікавіші написи і трюки ПРОХАЧІВ

 

 

Позначки: , , , , ,

Залишити відповідь

 
