RSS

Багато шо змінилося… | саморефлексія

18 Жов

 Переконався на собі, що ідентичність переважно залежить від діяльності. Вона ж визначає значною мірою спосіб мислення. Через тиждень, як тільки почав активно робити щось зовсім для себе нове – відчуваєш, що змінюєшся. І то чим сильніше вгрузаєш в новій активності, тим глибше торкаються перетворення твого самоосмилення.

Якщо абстрагуватися від багатьох речей(зокрема від маленьких детальок по всіх фронтах, які змінювалися) та максимально зредукувати життєву канву(щоб при цьому не втратити суті), то вийде так. Мені було потрібно 3 тижні насиченого ведення блогу, 100 постів, щоб врешті я зміг сказати: МОЯ ІДЕНТИЧНІСТЬ ЗМІНИЛАСЯ. ЗІ СТУДЕНТА Я ПЕРЕТВОРИВСЯ НА БЛОГЕРА. Коли б мене ще нещодавно запитали хто я, – однозначно і не задумуючись почули б – студент. Тепер все інакше.

 
 

Позначки: , , , , , ,

4 responses to “Багато шо змінилося… | саморефлексія

  1. crazyalien

    18.10.2011 at 21:43

    вітаю! і дякую за те, що надихнув мене теж завести блог, адже я б не завів і не писав би нічого:)

     
  2. viktoriyakravets

    18.10.2011 at 22:01

    Про себе навіть мовчу. Але коли люди в коридорах мене перестрівають фразою “Мені сподобалась твоя стаття”, чи побачивши qr код на візитівці згадують, що “А, це ж Віка недавно статтю про це писала”… це не може не надихати. Коли все частіше чую вмотивовані компліменти щодо стилю – самооцінка підскакує до вищенеба. Блог -> мотивація, натхнення, саморозвиток. “Блогер” став ще одним сегментом того кола, яке я назву своєю ідентичністю. Наряду з “кохана дівчина”, “студентка” та “інші соціальні ролі”.
    Дякую.

     
  3. bunyk

    18.10.2011 at 22:08

    100 постів за 3 тижні?!!! Це по 5 в день! Нічого собі блогер.

    Але мені найдивніше що ти не один, тут недавно з’явилось ще 5-10 людей, і що цікаво їх всіх об’єднує один навчальний заклад. Це явно не випадковість.

     
    • viktoriyakravets

      18.10.2011 at 22:52

      Ти все дуже правильно підмітив =) Злісні могилянці поставили собі ціль і ночами не сплять, постять, але вибиваються вперед =)

       

Залишити відповідь

 
