RSS

Дайош длань поверховість сучасну

16 Жов

 

привіт! я якось дуже живу відосібленим власним несхожим на попередні місяці чи роки життям. важко його виміряти, ще складніше спрогнозувати куди воно виллється. вуаль повної заінтригованості навіть для мене – так ще можна його охрестити.

читаю щось, пишу, думаю, змінюю пріоритети… одного дня хочу вчитися за кордоном, а на інший сміюся з тих всіх людей і думаю, що в Україні мені буде набагато крутіше. А посередині я зараз поки рідко буваю, тому метаюся туди сюди.. не хочу поки застигати на чомусь.. бо ще встигну.. надіюся (а може і боюся… хтозна)…

(- та ладно. Я лиш спитала ’Як ти?’)

В оригіналі: ’це я так відповів знайомій своїй на питання як ти?

Автор: Роман Мельник

 

Позначки: ,

Залишити відповідь

 
